به گزارش ایرنا، ذوالفقار عباسی‌فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بسته های یاد شده هر کدام به ارزش یک میلیون و 200 هزار ریال شامل برنج، حبوبات و دیگر مایحتاج ضروری خانواده هاست.
وی بیان کرد: در حوزه خدمت رسانی علاوه بر توزیع بسته های معیشتی خدمات بهداشتی و درمانی نیز از طریق ایجاد بیمارستان‌های صحرایی و اعزام تیم‌های متخصص پزشکی به مناطق محروم انجام می‌گیرد.
عباسی فر یادآور شد: توزیع مستمر بسته های یاد شده در محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور تاثیر بسزایی داشته که این رویه در استان بوشهر نیز در حال تحقق است.
وی ادامه داد: خدمات‌رسانی میدانی، اجرایی از مهمترین دغدغه‌های سپاه پاسداران، سازمان بسیج سازندگی و معاونت اجتماعی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است که تاکنون گام‌های خوبی نیز برداشته شده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر به برخی از برنامه‌های حوزه محرومیت‌زدایی در روستاهای محروم و کم‌برخوردار استان بوشهر اشاره کرد و گفت: محرومیت زدایی از مناطق کم‌برخوردار به صورت جدی در دستور کار است.
عباسی فر اضافه کرد: در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و احداث مراکز آموزشی، مدارس عشایری، غسالخانه های روستاها و خانه عالم، مساجد و حسینیه ها در نقاط مختلف استان بوشهر تاکنون طرح‌های خوبی اجرا شده است.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.