دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی امروز به همراه رئیس جمهوری و هیات دولت وارد ساری مرکز مازندران شد .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به خبرنگار ایرنا گفت : کلینیک های ویژه و تخصصی درمانی در شهرستان های رامسر ، سوادکوه ، فریدونکنار ، محمودآباد ، نکا ، نور و نوشهر از جمله این طرح ها است .
قاسم جان بابایی افزود : برای ساخت این کلینک ها که ارائه کننده خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به شهروندان هستند ، بیش از 210 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
وی احداث و تجهیز اورژانس و بلوک زایمانی در بیمارستان های زیراب و تنکابن ، تجهیز سی تی اسکن و فلورسکوپی بیمارستان امام خمینی (ره) ساری ، احداث و تجهیز آی سی یو بیمارستان تنکابن ، توسعه و تجهیز اورژانس بیمارستان های محمودآباد و رامسر را از دیگر پروژه هایی برشمرد که در سفر رئیس جمهور وهیات دولت به مازندران به بهره برداری رسید .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران میزان اعتبار صرف شده برای اجرا این پروژه ها را 142 میلیارد ریال اعلام کرد .
از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید در سال 92 تاکنون حدود 122 هزار متر مربع به فضای بهداشتی و درمانی مازندران اضافه و برای ساخت این فضاها 6 هزار میلیارد ریال هزینه شد.
همچنین 130 هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی با اعتبار حدود 7 هزار میلیارد ریال هم در مازندران در دست ساخت است .
دولت یازدهم با اجرای طرح تحول نظام سلامت ، سالانه 10 هزار میلیارد ریال برای درمان مردم مازندران هزینه می کند.
امروز سه شنبه در دومین سفر رئیس جمهور به مازندران 43 پروژه با صرف هزینه 33 هزار و و 870 میلیارد ریال در مازندران به بهره برداری می رسد.
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.