به گزارش ایرنا علی اکبر رامجردی، شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز اظهار داشت: از این تعداد، 64 تفاهم نامه به بخش عمرانی، 29 تفاهم نامه به تجهیزات پزشکی و 24 تفاهم نامه به بخش اهدای ملک تعلق دارد.
وی افزود: بخش عمرانی با 72 میلیارد تومان، اهدای ملک با 13 میلیارد و 500 میلیون تومان و تجهیزات پزشکی با حدود 2 میلیارد تومان، به ترتیب بیشترین حجم ریالی تفاهم‌نامه‌های منعقد شده را به خود اختصاص داده اند.
رامجردی، بیان داشت: سال 95 افزون بر 50 میلیارد و 500 میلیون تومان از کل 103 میلیارد تومان اعتبار تفاهم‌نامه‌های منعقد شده محقق شد و مابقی نیز در ادامه محقق خواهد شد.
مدیر عامل مجمع تامین خیرین تامین سلامت گفت: از 6 هزار تخت بیمارستانی موجود در استان فارس 2 هزار و 500 تخت بیمارستانی را خیران حوزه سلامت این استان تامین کرده‌اند.
رامجردی ادامه داد: از 2 سال گذشته تا کنون با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجمع خیرین تامین سلامت این استان، پروژه‌های متعددی شامل آغاز عملیات اجرایی بیمارستان سرطان جنوب با 10 درصد پیشرفت فیزیکی و 150 میلیارد تومان اعتبار اجرایی شده است.
وی، مهمترین نیازهای حوزه سلامت در استان فارس را برشمرد و گفت: در سال گذشته، یک هزار و 960 مورد نیاز بهداشتی و درمانی در این استان برای ارائه به خیران، شناسایی و دسته‌بندی شد.
او ادامه داد: این نیازها بر اساس مشخصه های جغرافیایی و نوع خدمت تفکیک و به خیران اطلاع‌ رسانی شده است.
به گفته وی، در 15 سال اخیر 2 هزار و 500 خیر با مجمع خیرین تامین سلامت فارس همکاری داشتند که 150 نفر از آنان سال 95 فعالیت خود را آغاز کردند و 57 نفر از آنها بیشترین کمک را کرده‌اند.
مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: همچنین در سال 95 با مشارکت استادان دانشگاه و خیران، صندوق حمایت از دانشجویان مستعدی که نیاز به حمایت دارند، تشکیل و سه میلیارد ریال از طریق این صندوق در این زمینه هزینه شد و امسال میزان حمایت از دانشجویان از محل این صندوق 10 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
رامجردی همچنین به موضوع شکل‌گیری شورای عالی مجامع خیران استان فارس اشاره کرد و گفت: با دعوت این مجمع و همکاری مجامع خیران فرهنگ‌ساز و شهرساز، خیران مدرسه ‌ساز و خیران مسکن‌ساز، به ‌زودی شورای عالی مجامع خیران استان فارس تشکیل خواهد شد.
خبرنگار: نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
6113 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.