به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، زهرا احمدی‌پور صبح امروز در بازدید  از  مناطق گردشگری بوشهر با بیان اینکه اقامت گردشگران نوروزی افزایش قابل توجهی یافت اظهار داشت: با توجه به شرائط ناپایدار جوی در بسیاری از استان‌ها اما سفرهای نوروزی، اقامت‌ها و بازدیدها مطلوب و افزایش قابل توجهی نسبت به نوروز گذشته داشت.

وی با بیان اینکه آمار گردشگران نوروزی  هفته آینده استخراج و اعلام می‌شود گفت: برای تدوین و ارائه آمار یکپارچه دستگاه‌‌های مرتبط با حوزه گردشگری و مقایسه آن با نوروز گذشته آمار  تطبیقی گردشگران نوروزی هفته آینده استخراج و اعلام می‌شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه مقاصد متنوع گردشگری نوروز امسال اتفاق افتاد افزود: راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی در نوروز امسال افزایش چشمگیری یافت به‌گونه‌ای 2 برابر نوروز سال 95 بود.

احمدی‌پور با بیان اینکه اقامت‌های جدید در نوروز امسال اتفاق افتاد خاطر نشان کرد: اقامت‌هایی در نوروز امسال داشتیم که در نوروز 95 مقصد گردشگری معرفی نمی‌شد.

وی با اشاره به نقش مهم سمن‌‌ها در برنامه‌های نوروزی تصریح کرد: سمن‌‌ها در برنامه‌‌های نوروزی خیلی کمک کردند که نوروز مردمی برگزار شود که این مهم اتفاق بزرگی در این ایام بود چراکه دولت معتقد است باید از مشارکت‌های مدنی در برگزاری برنامه‌ها، اجراها، مدیریت‌ها و بخش‌های تخصصی دیگر استفاده کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سمن‌‌ها را سین هشتم در نوروز امسال دانست و گفت: ورود سمن‌ها در نوروز امسال به عنوان سین هشتم تجربه کردیم و این مهم نوید بخش  مشارکت بیشتر و گسترده سمن‌‌ها در برنامه‌های سال 1396 است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606246
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.