به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید خرمدل روز سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود:علاوه بر اعزام کاروان‌های سازماندهی شده راهیان نور ، شماری از مردم نیز هرساله همزمان با سال نو به صورت خانوادگی و خودجوش به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می روند .
وی بااشاره به اینکه اردوگاه فاطمه زهرا(س) سپاه استان بوشهر پذیرای همه اقشار مردم در بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است یادآورشد:پیش بینی می شود تا 13 فروردین امسال در مجموع بیش از 70 هزار نفر از مردم این استان مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.
وی همچنین با اشاره به اینکه استان بوشهر میزبان راهیان نور دریایی خارگ است افزود: اعزام کاروان راهیان نور دریایی خارگ از 22 اسفند آغاز شده که کاروان‌هایی از نقاط مختلف کشور بوسیله شناورهای تدارک دیده شده از بوشهر به خارگ اعزام می‌شوند.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه از 22 اسفند تاکنون سه هزار نفر از سراسر کشور به جزیره مقاوم خارگ اعزام شده‌اند گفت: زائران از نقاط بمباران‌ شده صنعت نفت، بیمارستان زیرزمینی، یادمان شهدا ، تاسیسات نفتی جزیره خارگ و نمایشگاه دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس در خارگ دیدن می‌کنند.
خرمدل اظهارداشت:کاروان‌های نور دریایی خارگ از موزه شهید رئیسعلی دلواری در دلوار و نیروگاه اتمی بوشهر نیز بازدید می‌کنند.
وی تصریح کرد:پارسال چهار هزار نفر از 15 استان در اردوهای راهیان نور دریایی خارگ شرکت و از یادمان و مزار شهیدان، آثار باستانی، کشتی سوخته و نمایشگاه بازدید کردند.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: کارانتقال زائران راهیان نور دریایی با چهار فروند شناور شامل 2 شناور نیروبر و 2 فروند شناور اسکورت با تجهیزات و امکانات لازم ایمنی و پذیرایی انجام می‌شود.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.