رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان در حاشیه واگذاری این واحد مسکونی درگفت و گو با ایرنا گفت: این واحد با زیرنای 75 مترمربع و اعتبار 400 میلیون ریال توسط کارکنان شرکت پتروشیمی جم احداث و به یک خانواده مددجوی فاقد مسکن واگذارشد.
عبدالحسین رهبر بیان کرد: یکی از سیاست های این نهاد مقدس کمک به خرید و ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش است.
وی گفت: سهمیه امسال شهرستان کنگان در حوزه مسکن با همکاری سپاه 50 واحد مسکونی بوده است که تاکنون بخشی از آنها واگذارشده است.
وی اضافه کرد: همچنین تا پایان سال جاری 20 واحد مسکن مددجویی دیگر با اعتبار چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به کنگان به نیازمندان فاقد مسکن و تحت پوشش این نهاد در این شهرستان واگذار خواهد شد.
رهبر یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان به پنج هزار نفر مددجوی زیر پوشش خدمات دهی می کند.
مدیر کمیته امداد شهرستان عسلویه گفت: 230 دستگاه وسایل ضروری منزل به ارزش یک میلیارد ریال بین مددجویان زیر پوشش این نهاد توزیع شد.
سید علی حسینی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به نیاز مددجویان وسایلی شامل یخچال، کولر، آبگرمکن، منبع ذخیره آب و پتو استکه همه اعتبار آن از منابع امداد تامین و در اختیار مددجویان قرار گرفت.
وی گفت: مددجویان امداد توانایی تامین وسایل زندگی و منزل خود ندارند و می طلبد تا افزاد خیر و شرکت های پیرامونی در زمینه تامین وسایل منزل، کمیته امداد امام را یاری دهند.
وی یادآورشد: دو هزار و 325 مددجو درقالب 980 خانوار از خدمات کمیته امداد امام (ره) شهرستان عسلویه بهره هستند.
شهرستان های کنگان و عسلویه در جنوب استان بوشهر واقع است.
7207/6043** خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده:خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.