ناخدا یکم جعفر تذکر روز پنجشنبه با حضور در منزل خانواده‌های شهدای حادثه لجستیکی کنارک (شهدای رمضان) افزود: شهدا مایه عزت، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی و کشور هستند.

وی بیان کرد: نیروی دریایی ارتش با تقدیم خون هزاران شهید موجب ایجاد نیروی بازدارندگی شده‌ است و این مقاومت باعث شده در این شرایط هیچ قدرتی اجازه جسارت به این مرز و بوم را به خود ندهد.

فرمانده پایگاه  نیروی دریایی ارتش در بوشهر شهادت مظلومانه شهدای رمضان را به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت گفت و یادآورشد: ۴۱ سال است که ایران اسلامی برای حفظ استقلال هزینه می‌پردازد که نمونه بارز این هزینه‌ها، تقدیم شهدای بی‌شمار از سوی مردم ایران است.

تذکر ادامه داد: خون و راه شهدا هرگز رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد و هر اندازه زمان می‌گذرد، به همان مقدار ملت ایران انس بیشتری با راه و خون آنها پیدا می‌کنند.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تاکید کرد: باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را سرلوحه خود قرار داد.

تذکر افزود : باتوجه به مشکلات و محدودیت‌هایی پیش آمده در اثر شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامتی افراد ناگزیر به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تشییع این شهدا هستیم برهمین اساس به محض از بین رفتن این ویروس در آینده‌ای نزدیک برای تکریم مقام ایشان یادواره شهدا  در پایگاه دریایی بوشهر با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد  ما بتوانیم راه این شهیدان را ادامه دهیم و این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله برسانیم.

عصر روز بیست و یکم اردیبهشت در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آبهای جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد در این حادثه 19 تن از دریادلان نیروی دریایی ارتش به فیض شهادت نائل و 15 تن نیز زحمی شدند.

شهیدان مهدی رازی، مصطفی پویان فر، رضا دهقانی، سید منصور موسوی نژاد و حسین سپهری اهرمی شهدای استان بوشهر در ناوچه کنارک هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.