غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: سالن ورزشی خواهران، جایگاه ویژه مجموعه ورزشی ساحلی و استخر بخشی از طرح های ورزشی است که باید تکمیل شود و فرمانداری آماده همکاری و مساعدت با ورزش وجوانان استان در این زمینه است.

وی اظهارداشت: دولت تدبیر و امید کارهای بزرگی در حوزه عمرانی بخصوص ورزش انجام داده که  نمود آن افزایش رقم سرانه فضای ورزشی در شهر و روستا است.

فرماندار گناوه گفت: احداث و بهره برداری خوابگاه ورزشکاران ، استادیوم ورزشی شماره ۲ ،اجرایی شدن سالن ورزشی خواهران و ایجاد زمین چمن های ورزشی مصنوعی در روستاها بخشی از اقدام‌های صورت گرفته در حوزه ورزش این شهرستان است.

وی ادامه داد: این شهرستان در حوزه ورزش قابلیت زیاد و ورزشکاران مستعدی دارد که باید به آنان نگاه خاص حمایتی شود.

مهرجو افزود: در حوزه ورزش‌های ساحلی این شهرستان مستعد و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به اینکه تاسیسات و شرکت های نفتی در این شهرستان وجود دارند از ظرفیت آنان باید در امر ورزش بهره لازم برده شود.

بخشدارمرکزی گناوه گفت: باتوجه به اینکه ۳۰ درصد جمعیت شهرستان را در روستای بخش مرکزی تشکیل می‌دهد،  سرانه ورزشی در این مناطق بسیار پایین است .

خدیجه دشتی افزود: روستاهای این بخش نقاط قوت زیادی دارند که پتانسیل جمعیت مطلوب، وجود استعدادهای ورزشی بالقوه، زمین های مناسب و آماده کار در حوزه ورزش بویژه فوتبال، آمادگی روستاها برای تاسیس خانه ورزش( حداقل ۴روستا )، آمادگی سه روستا با زمین های صاف مناسب برای سالن ورزشی بزرگ و زمین چمن  بخشی از آنان است.

وی اظهارداشت: مالکیت و امکانات اداره ورزش وجوانان در روستاهای این بخش طوری است که اگر  در یک روستا تاسیس شود ، دیگر روستاهای همجوار نیز می توانند استفاده  کنند.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: اختصاص یک چمن مینی فوتبال به روستای گماران و روستای تل تل با مشارکت دهیاری  و تجهیز دو خانه ورزش در روستای بخش مرکزی پیش بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این مدیریت برای ورزش شهرستان گناوه برنامه و طرح‌های مختلفی پیش بینی کرده است.

احمد بهروزیان فر افزود: احداث  ساختمان دفتر هیات های ورزشی گناوه یکی از برنامه هایی است که در اولویت قرار گرفته و انتظار همکاری شهرداری این بندر داریم.

وی اظهارداشت: تکمیل استخر برای تابستان، تجهیز دو خانه ورزش روستایی، جایگاه ویژه مجموعه ورزشی ساحلی و زمین چمن گماران بخش دیگری از برنامه های پیش بینی شده در شهرستان گناوه است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.