حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان اداره کل، تبیین سیاست‌ها، شناسایی جامعه هدف و اجرای برنامه‌ها با محوریت مردم را به عنوان رسالت‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد دینی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) بنا نهاده شده در دوران ۴۰ ساله گذشته دارای خدمات ارزشمندی بوده است.

وی با بیان این که رسالت سازمان تبلیغات اسلامی معرفی اسلام ناب است، افزود: ما باید بتوانیم معارف دینی را در جامعه گسترش بدهیم و با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی مطلوب از ظرفیت‌های مردمی که در این حوزه در جامعه وجود دارند، بهره بگیریم و بر همین مبنا مردمی سازی تبلیغ استراتژی جدید سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان اینکه سیاست سازمان بر مبنای انجام امور اجرایی نیست، اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برای رسیدن هدف خود، که همانا تبلیغ اسلامی ناب است، باید جامعه هدفی مهیا کند و با سیاستگذاری، هدایت و حمایت از اجرای برنامه‌هایی مثل ماه محرم که با محوریت مردم انجام می‌شود، در مسیر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه دین گام برمی‌دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: امت اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی لبیک‌گوی معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند و هم اکنون هم مقام معظم رهبری هدایت کننده همه هستند و مردم هم با جان و دل از دین و مکتب خود دفاع و حمایت می‌کند.

وی با بیان فضائل ماه مبارک رمضان ابراز داشت: این ماه سرشار از معارف دینی است که کامل‌ترین اوصاف این ماه در خطبه شریف شعبانیه از زبان نبی مکرم اسلام بیان شده است.

وی بیان داشت: این ماه صرفاً امساک از خوردن و آشامیدن نیست بلکه دارای معارفی است که در ابعاد و زوایای مختلف فردی و اجتماعی می‌تواند برای انسان درس‌های گرانبهایی داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.