به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح سه شنبه در جمع بازنشستگان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اهمیت دوران بازنشستگی و اثر گذاری فرد بازنشسته در جامعه، گفت: همه کسانی که به دوران بازنشستگی می رسند یک روز از جان و دل برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کرده اند و در این رابطه راهنمایی و همراهی بازنشستگان سازمان تبلیغات اسلامی برای ادامه مسیر راهبردی انقلاب اسلامی اثر گذار و تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه پیر شدن عیب نیست و کهنه شدن و بیکاری عیب است، افزود: توسعه و پیشرفت کشور مرهون تلاش بی وقفه و تلاش بی دریغ بازنشستگانی است که هر یک روزگاری در حوزه کاری خود چرخ‌های توسعه و پیشرفت این کشور را چرخانده اند تا به عنوان امانت آن را به دست نسلی دیگر از اهالی همین سرزمین سرفراز تحویل بدهند.

مهدوی با اشاره به اینکه بازنشستگان سازمان تبلیغات اسلامی سربازان امام زمان (عج)، هستند و سرباز امام زمان هرگز بازنشسته نمی‌شود، گفت: از تجربیات بازنشستگان پرتوان قطعاً باید بهره برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، ادامه داد: بازنشستگان سازمان تبلیغات اسلامی از اداره کنار رفته و بازنشست می‌شوند اما از میدان و جبهه مبارزه کنار نرفته و همراه جامعه و انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر چقدر سنشان بالا می‌رود، اثر گذاری ایشان در عالم و جهان اسلام بیشتر و بیشتر می‌شود، افزود: مقام معظم رهبری برای انجام تکالیف الهی در مسیر خدا حرکت می‌کنند و روز به روز قوی‌تر از قبل در میدان مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران رو به جلو حرکت می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، تصریح کرد: برای جریان سازی انقلابی و تمدن الهی و اسلامی شیعه همه باید تلاش کنیم.

مهدوی با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: جمهوری اسلامی ایران و مردم ولایت مدارش هرگز خسته نشده بلکه دشمنان اسلام و انقلاب را در این جنگ تمدنی نرم خسته کرده اند.

وی با اشاره به خیانت‌های رژیم طاغوت در دوران قبل از انقلاب اسلامی به کشور گفت: نهضت اسلامی با قدرت ادامه دارد.

مهدوی، افزود: اگر ضربان قلبمان برای خدا باشد، کهنه و پیر نمی‌شویم و برای جامعه، کشور و دین مقدس اسلام همواره اثر گذار خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.