به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر دهدار ظهر شنبه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: بودجه هفته بوشهر را صرف کارهای پیشگیری و تبلیغات محیطی برای آگاه‌سازی مردم برای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا شده است.

ابوذر دهدار با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی گروه‌های جهادی مردمی، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، هلال‌احمر و مجموعه خانه مشارکت‌های مردمی به ویژه پرسنل حوزه سلامت استان بوشهر خاطرنشان کرد: ان شاالله با تلاش‌های همه مجموعه‌ها و همکاری بیشتر شهروندان شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در این دیدار با اهدای لوح تقدیری از زحمات کادر حوزه سلامت استان بوشهر تقدیر کرد.

عادی شدن کرونا برای مردم بزرگ‌ترین دغدغه ماست

سعید کشمیری بعد از ظهر شنبه در نشست با رئیس شورای بوشهر اظهار داشت: گام اول از رعایت بهداشت فردی شروع می‌شود تا گام نهایی که حفظ بهداشت عمومی است و این راه جز با مشارکت همه اقشار و نهادهای اجتماعی و همبستگی قابل‌عبور نیست.

وی تصریح کرد: مقابله همگانی با شیوع ویروس کرونا نشان داد با انسجام، همدلی و وحدت می‌توانیم بر هر مشکلی که در جامعه پیش آید، غلبه کنیم.

کشمیری بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا، مردم در قالب گروه‌های مختلف جهادی همدوش نیروهای بسیج، سپاه، نظامی وانتظامی، شورای تأمین، بهداشت و درمان همدلی و انسجام خود را نشان دادند.

وی بابیان اینکه همه مردم و گروه‌ها در مبارزه با این ویروس منحوس پای کار بودند و به نوعی ایثارگری از خود به جا گذاشتند اضافه کرد: مردم به ویژه اصناف و بازاریان استان بوشهر در اجرای تصمیم ستاد پیشگیری و مدیریت ویروس کرونا با تعطیلی بازار و همکاری با مسئولان شعور و معرفت بالای خود را به نمایش گذاشتند.

دبیر ستاد کرونا در بوشهر افزود: از مردم انتظار داریم تا پایان این بیماری از تجمع پرهیز و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه عادی شدن کرونا برای مردم بزرگ‌ترین دغدغه ماست گفت: بزرگ‌ترین دغدغه ما، نگرانی در مورد ویروس، بیماری و عوارض کرونا نیست بلکه عادی شدن این بیماری است و اگر مردم به سمت عادی‌سازی بروند و تصور کنند که کووید ۱۹ به پایان رسیده و فعالیت ویروس پایان‌یافته یا ضعیف شده، به مشکلات بزرگی برای کنترل این بیماری برمی‌خوریم.

دبیر ستاد کرونا در بوشهر خاطرنشان کرد: از همه می‌خواهم که حتماً فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در مناطق شلوغ و پرخطر جدی گرفته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.