احمد خلیلی روز شنبه در بازدید از این پروژه ملی افزود: مسئولان باید هرچه زودتر در نشست با پیمانکار این پروژه نقدینگی آن را تامین کنند تا دوباره فعال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دیر بیان کرد: اعتبار اولیه این پروژه ملی ۲۸ میلیارد تومان است که هنوز برای زیرسازی این طرح اعتباری به پیمانکار پرداخت نشده‌است.

وی گفت: مردم شهرستان دیر نگران هستند که این پروژه ملی همچنان راکد و نیمه تمام بماند.

خلیلی ادامه داد: احداث این جاده از سمت دیر به طول چهار کیلومتر آغاز شده و فاصله ۲۸ کیلومتری دیر تا کنگان را به ۹ کیلومتر کاهش می‌دهد.
وی گفت: با تکمیل این طرح بار ترافیکی بین ۲ شهرستان کاهش پیدا می‌کند و با ایجاد منظره زیبای ساحلی در گردشگری و سرعت بخشی به حمل انرژی بسیار موثر است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های دیر، کنگان، عسلویه و جم گفت: پروژه جاده وفاق هم اکنون فعال است و متوقف نشده اما روند اجرایی آن به علت تامین نشدن اعتبار کند است.

جاسم رستگار افزود: این پروژه از سمت شهرستان دیر یک پل بزرگ روی خور بردستان دارد که مناقصه آن برگزار شده ولی شرکت کننده‌ای در مناقصه حضور نداشته است و در عمل هیچ قراردادی ندارد.

وی گفت: پروژه جاده وفاق بین شهرستان‌های دیر و کنگان بطول حدود هشت کیلومتر و ۸۰۰ متر است که از سمت دیر عملیات اجرایی چهار کیلومتر آن در سال ۹۷ آغاز شد که مدت پیمان ۲۸ ماه است و تاکنون ۲۱.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما پیشرفت ریالی آن ۱۴درصد است.
شهرستان دیر با فاصله ۲۰۰ کیلومتر در جنوب استان بوشهر قراردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.