عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست مشترک ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌های استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه مساله آب همچنان در اولویت پروژه‌ها هستند، فرمانداران باید سیاست حوزه عمرانی استانداری را برای حل مشکلات آب اجرایی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش و همکاری فرمانداران در مقابله با کرونا اظهار داشت: برای ادامه مسیر مقابله با کرونا، همکاری دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم ضروری است.

گراوند تاکید کرد: رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان باید جدی گرفته شود و اگر از این مساله غفلت کرد با مشکلات بیشتری در مقابله با کرونا روبرو می‌شویم.

استاندار بوشهر با تاکید بر اجرا و نظارت بر ضدعفونی کردن مستمر شهرها و روستاها افزود: پارک‌ها، بوستان‌ها و زمین‌های ورزشی همچنان تعطیل است و فرمانداران باید این موضوع را در شهرستان‌ها نظارت کنند.

گراوند با اشاره به برنامه‌های حوزه اقتصادی استان در سال جاری با اشاره به سال جهش تولید گفت: در حوزه اقتصادی استان، باید شاهد جهش در تولیدات واحدهای استانی باشیم.

وی بیان کرد: گلخانه ها، شیلات و آبیاری تحت فشار از جمله ظرفیت‌های خوب استان برای افزایش تولید است که نیاز است مدیران مربوطه با همکاری فرمانداران به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

گراوند با اشاره به پروژه‌های اعتبارات ارزش افزوده و آلاینده ها در استان گفت: از آنجا که اعتبارات این بخش‌ها اختصاص یافته است فرمانداران باید با جدیت نظارت برای نحوه توزیع اعتبارات برای تکمیل پروژه های مربوطه در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.