عبدالحسن رفیعی‌پور روز چهارشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرای شهرستان تنگستان افزود: با وارد مدار کردن چاه شماره ۲  استیجاری شهر اهرم  و تامین هزار متر مکعب آب در زمان حاضر از نظر تامین و توزیع آب در نقطه تعادل هستیم و با اقدام‌های انجام شده امید می‌رود بصورت تمام وقت در شهر اهرم ، آب داشته باشیم.

وی بیان کرد: در کنار درخواست برای همکاری مردم در صرفه جویی و رعایت مصارف بهینه آب، اقدام‌های فنی و بهره‌برداری برای ایجاد ظرفیت‌های جدید تامین آب برای روستاهای بخش مرکزی و بخش دلوار در دستور کار قرار دارد.

رفیعی‌پور با اشاره به افزوده شدن منابع جدید تامین و تولید آب اضافه کرد: در صورت استمرار همکاری مشترکان در رعایت مصارف بهینه، ادامه نوسازی خطوط لوله و به وجود نیامدن شکستگی‌های خطوط اصلی، تابستان امسال با کمترین پیامد ناشی از کمبود آب در شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان سپری شود.

وی ادامه داد: با اقدامات مدیران سابق و تلاش های مدیر فعلی آب و فاضلاب، بخش عمده ای از مشکلات آب روستاهای جنوبی بخش دلوار برطرف شده، ولی هنوز با نقطه مطلوب در تامین و توزیع آب در روستاهای بخش دلوار فاصله داریم و امیدواریم تا یکماه آینده به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.