عباس جنگی مرنی روز شنبه در بازدید از سد یامچی افزود: بر اساس آمارهای موجود مصرف آب شرب از سد یامچی نسبت به ماه گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش یافته که این میزان نظر به نزدیکی به ایام پایان سال و رعایت بهداشت فردی توسط شهروندان قابل پیش بینی بود.

وی با اشاره به رسیدن میزان مصرف آب شرب به میزان مصرف آن در زمان تابستان بیان کرد: تمامی تجهیزات و تاسیسات سد جهت تامین آب پایدار در وضعیت مطلوبی قرار دارد و تمامی تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا آب آشامیدنی مردم بدون هیچ گونه مشکلی تامین گردد.

جنگی مرنی اظهار داشت: به رغم حجم مطلوب سد نسبت به سال گذشته از عموم شهروندان درخواست داریم تا نسبت به مدیریت مصرف و صرفه‌جویی آب اقدام کنند تا در تامین آب کشاورزی و آب آشامیدنی مشکل پیش نیاید.

هادی حبیب زاده رییس اداره بهره برداری سد یامچی نیز پس از بازدید از بخش های مختلف سد یامچی گفت: از اول سال تاکنون در حوضه آبریز سد یامچی حدود ۱۴۴ میلی متر بارندگی اتفاق افتاده که نسبت به متوسط استانی دارای وضعیت بهتری  است.

وی افزود: از ابتدای سال زراعی تاکنون ۳۵ میلیون متر مکعب آب ورودی به سد ثبت شده که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته  و همچنین حجم سد نیز به میزان ۲۹.۵ میلیون مترمکعب رسیده که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.