احمد آخوندی  جمعه با اعلام این خبر افزود: این افراد بدون ممانعت مدیران وارد شرکت و بدون تجهیزات حفاظت فردی مشغول به کار شده و در خوابگاه های جمعی نیز اسکان داده شده بودند.

وی ضمن تقدیر از حمایت های دادستان، نیروی انتظامی، سپاه و نیروهای بسیج مردمی، امام جمعه و فرماندار افزود: مدیران شرکت متانول در تمامی جلسات مشترک قول همکاری و تعهد به مصوبات ستاد مقابله با کرونا داده بودند که متاسفانه در عمل پایبندی چندانی نداشته و در پاره ای از مواقع برای حضور نیروهای ساکن در استان های با وضعیت قرمز ضمن تهیه بلیط پرواز وسیله ایاب و ذهاب از فرودگاه نیز فراهم می کردند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر ضمن تقدیر از همکاری مردم در رعایت توصیه های ستاد کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: پیشگیری تنها راه مبارزه با شیوع ویروس کرونا و باقی ماندن وضعیت سفید شهرستان است که از مردم درخواست می کنم کماکان به این توصیه ها عمل کنند.

وی افزود: با وجود ابلاغ مصوبه ستاد کرونا و همچنین نامه دادستان شهرستان دیر به منظور کنترل و پیشگیری از بیماری کووید ۱۹  به تمامی ادارات دولتی و خصوصی ، نهادها ، واحدهای نظامی و انتظامی و شرکت های پتروشیمی مستقر در شهرستان دیر اعلام کرده بود که از حضور کارکنان غیربومی خود که در حال حاضر در مرخصی هستند پتروشیمی کتانول کاوه از این مصوبه سرپیچی کرده بود.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان دیر یادآورشد: همچنین دادستان شهرستان دیر در نامه ای جداگانه به شرکت های پتروشیمی خواستار جلوگیری از حضور کارکنان غیربومی و تمدید مرخصی با حقوق این افراد شده بود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.