به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه های نمازجمعه این هفته مهاباد افزود: کمبود درآمد این قشر زحمتکش جامعه در حالی است که بیشتر آنان هنوز معوقات حقوقشان را نیز دریافت نکرده اند که امیدواریم مسوولان و کارفرمایان درک بیشتری نسبت به این اوضاع داشته باشند.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی کارگران مجبور به حذف هزینه های بهداشت، سلامت، تفریح و آموزش از سبد خانوارهای خود شده اند که این امر علاوه بر مشکلات اقتصادی منجر به بروز لطمه های اجتماعی متعددی می شود.
وی با اشاره به توصیه های دین مبین اسلام نسبت به پرداخت بموقع حقوق کارگران بیان کرد: کارگران از جمله اقشار ضعیف جامعه هستند که پس اندازی برای تامین معیشت خود ندارند و در همین رابطه مسوولان وظیفه دارند حقوق این قشر را در زمان تعیین شده پرداخت کنند.
امام جمعه مهاباد، اعدام 37 نفر از مخالفان رژیم آل سعود در عربستان سعودی را محکوم کرد و گفت: زندان، شکنجه و اعدام هرگز باعث نجات حکومت های ظالم نخواهد شد و این اقدام تنها کارنامه رژیم سعودی را سیاهتر از گذشته خواهد کرد.
وی همچنین با تاکید بر نظارت دستگاه های مرتبط بر نحوه خصوصی سازی و واگذاری شرکت ها افزود: خصوصی سازی به عنوان یکی از راه های برون رفت از اقتصاد دولتی و افزایش بهره وری بنگاه ها و دستیابی به توسعه اقتصادی مطرح بوده اما اکنون تجربه واگذاری ها نشان می دهد که مشکلات، چالش ها و موانع زیادی در راه تحقق درست این سیاست وجود دارد.
ماموستا امامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: سپاه میراث گرانقدر و ثمره مبارک انقلاب اسلامی است که امیدواریم این انتصاب منشا خیر و برکت برای کشورمان باشد.
به گزارش ایرنا در حاشیه برگزاری نماز جمعه، به مناسبت هفته سلامت با حضور اکیپ پزشکی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، خدمات رایگان بهداشتی از جمله تست قند و فشار خون به نمازگزاران ارایه شد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.