رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امیدواریم بتوانیم بر اساس آنچه که نیاز مردم است و آنچه در توانمان است هم به سیل‌زدگان کمک کنیم و هم به حقوق بگیران که گرانی ها به زندگی شان فشار آورده است.

به گزارش جماران،  محمود واعظی ظهر امروز در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات جهت کمک به سیل‌زدگان گفت: در جلسه‌ هیات دولت در این باره بحث کردیم. اولین موضوع مساله کمک به سیل‌زدگان بود که اعضای هیات دولت گزارشاتی را درباره اقدامات انجام شده در همه استان‌ها به ویژه در گلستان و خوزستان دادند.

وی تاکید کرد: الان ماه فروردین است ما برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان نیاز داریم آیین‌نامه اجرایی را مصوب کنیم و نتیجه این شد که همه حقوق‌های کارمندان و بازنشستگان افزایش خواهد یافت.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم بر اساس آنچه که نیاز مردم است و آنچه در توانمان است هم به سیل‌زدگان کمک کنیم و هم به حقوق بگیران که گرانی‌ها به زندگی‌شان فشار آورده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: تصمیمات خوبی برای روستاها و شهرهایی که خسارت دیدند، گرفتیم. در مصوبه قبلی برای پرداخت بخشی از حوزه‌ها مثل صنعت و مزارع منابعی گذاشته بودیم در بررسی‌های امروز برخی از این منابع افزایش یافت.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری جهت تامین منابع جبران خسارات مناطق سیل‌زده گفت: آقای جهانگیری پس از دستور مقام معظم رهبری کار فشرده‌ای انجام دادند. می‌توانیم برخی از منابع را از طریق جابه‌جایی‌ها تامین کنیم و بقیه منابع مورد نیاز را لازم است خدمت رهبری نامه‌ای بنویسیم که از صندوق توسعه دریافت کنیم بنابراین در این باره گزارشی داده شد.

واعظی خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی در دولت و خارج از دولت رخ داده و آن این است که به این مناطق سیل‌زده هرچه سریعتر رسیدگی شود و رئیس‌جمهور دستور دادند در مورد مردمی که آسیب دیدند و از همه مهم‌تر کسانی که خانه خود را از دست دادند، پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور دیدار دیگری در استان‌های گلستان و لرستان و خوزستان خواهند داشت و از نزدیک بررسی می‌کنند و امیدواریم با سرعت بیستری اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.