سید حسین حسینی روز سه‌شنبه اجرای طرح فاصل‌گذاری اجتماعی در بازار را بسیار ضروری دانست و افزود: نظارت و بازرسی بر اجرای این طرح از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت  و با همکاری اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و درمان بصورت جدی و مستمر ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: به منظور اجرای موفق و موثر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و  رعایت دقیق نکات بهداشتی مبارزه با کرونا در واحدهای صنفی این سازمان اقدام‌های متعددی در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط در دست اجرا دارد.
وی گفت: اصناف و بازاریان استان بوشهر در سالیان متمادی به عنوان همراهان توانا و شایسته‌ نظام، در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های عمومی و اجتماعی دولت‌ها پیشقدم  هستند.
حسینی ادامه داد: به اطلاع صنف‌های غیر ضرور که نسبت به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بی توجه هستند، می‌رساند در صورتی که فعالیت آنان توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سایر نهادهای نظارتی تایید شود، اخطاریه و پلمب واحد و متعاقب آن پیگیری در مراجع قانونی برای رفع پلمب و تحمیل هزینه‌های زیاد، کمترین جریمه خواهد بود. 
وی اظهار داشت: به آن دسته از واحدهایی صنفی که هنوز شرایط جدید را نپذیرفته، توصیه می‌شود خود را با وضعیت موجود تطبیق داده و تا اعلام پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، با ستاد مبارزه با کرونا و گشت‌های بازرسی و نظارت این سازمان همکاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.