امیر جعفرزادگان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از جاده‌های ارتباطی بخش با اعلام این خبر افزود: مسیر اصلی قزوین‌ به الموت از ابتدای روستای کورانه، جاده باراجین از ورودی میدان شورا در شهر قزوین، جاده رشت - قروین از پلیس راه نظام آباد، جاده تاکستان- اقبالیه از پلیس راه اقبالیه و کلیه مسیرهای روستایی بخش و خروجی‌های فرعی راه‌های اصلی از امروز ممنوعیت تردد خواهند داشت.
وی ادامه داد: از بعد از ظهر امروز هرگونه ورود خودروها به شهر قزوین ممنوع است البته این مصوبه شامل خودروهای حامل سوخت، مواد غذایی و خودروهای امدادی نخواهد بود.
جعفرزادگان همچنین از کلیه شهروندان خواست با توجه به ممنوعیت ورود و خروج در شهر قزوین از هرگونه تردد خودداری کرده و در منازل خود بمانند.
بخشدار مرکزی قزوین‌ ضمن قدردانی از تلاش‌های‌ مسولان بهداشت و درمان، شهرداران، دهیاران، نیروی انتظامی و هلال احمر در راستای مقابله با ویروس کرونا، گفت: آمار رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، نتیجه جدی نگرفتن هشدارها و ترددهای غیرضروری است از این رو از همه اهالی و ساکنان تقاضا می‌شود نسبت به رعایت قوانین و مقررات و توصیه‌های مربوط به مدیریت بحران توجه جدی داشته باشند.  
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان تاکنون به ۸۷۳ مورد و آمار جان باختگان نیز به ۱۱۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.