به گزارش ایرنا، خلیل قاسمی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح یاد شده در بازه زمانی 10 آذرماه تا 10 دیماه اجرا شد که در این مدت بازرسان این سازمان، 16 هزار و 277 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام دادند.
وی افزود: از این شمار یک هزار و 212 پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 10 میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مجموع تخلف های کشف شده در اجرای این طرح را دو هزار و 21 مورد اعلام کرد.
قاسمی افزود: بازرسان در طرح مذکور تعداد 865 واحد صنفی بدون پروانه کسب و یک هزار و 56 واحد صنفی بدون کارت مباشرت را شناسایی کردند.
وی افزود: واحدهای صنفی که پروانه کسب و کارت مباشر ندارند و یا قیمت کالاهای خود را درج نکرده باشند توسط بازرسین و تیم تشکیلاتی شناسایی و در صورت تمکین نکردن ، به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد تا برخورد قانونی صورت گیرد.
قاسمی تصریح کرد: بازرسان با توجه به نزدیکی به ماههای پایانی سال همچنان در محل های نزدیک بازار مستقرند تا در اسرع وقت بتوانند به شکایت های مردم رسیدگی کنند.
این مقام مسوول اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح بازار مراتب را برای بررسی با تماس با شماره 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اطلاع دهند.
وی ابزارداشت: از تمام شهروندان هرمزگان که تمایل دارند با سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به صورت داوطلبانه کار کنند تقاضا می شود به واحد اداره مشارکت های مردمی واحد 124 مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، طرح نظارتی مشهود بازار در هرمزگان با مشارکت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی اجرا شد.
براساس آمارهای موجود هم اکنون 40 هزار واحد صنفی در استان هرمزگان فعالیت دارند.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.