به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: برگزاری نشست‌های غیرضروری در استان بوشهر ممنوع است و در صورت نیاز به تشکیل جلسه، نکات بهداشتی رعایت شود.

وی بر لزوم کنترل مسیرهای ورودی و خروجی استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: علاوه بر اینکه باید تردد از خارج استان کم شود، بلکه در استان نیز کنترل‌ها را جدی بگیریم.

استاندار بوشهر بیان کرد: پلیس و بسیج با جدیت در مسیر کنترل ورودی‌ها حضور دارند، لذا افراد به بهانه دغدغه، خودسرانه به بستن مسیرها یا مداخله در کارها اقدام نکنند.

وی با اشاره به ممنوعیت‌های تردد و مسافرت خاطرنشان کرد: هیچ‌کدام از مدیران حق ندارد به بهانه تعطیلات از استان خارج شود، این دستور در راستای تاکید بر ممنوعیت مسافرت است.

گراوند ادامه داد: مدیران اجرایی استان بوشهر باید دورکاری را جدی گرفته و حداقل ۵۰ درصد نیروی انسانی کاهش دهند، زیرا تصمیم بر تعطیلی ادارات به ستاد ملی مبارزه با کرونا سپرده شده است.

وی اظهار کرد: افراد مشکوک باید با جدیت به محل قرنطینه انتقال داده شوند و امکانات موردنیاز تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: به استثنای سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و میوه‌فروشی‌ها که اقلام ضروری را در اختیار مردم قرار می‌دهند، سایر صنوف تعطیلی را ادامه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.