عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در گردهمایی شهرداران استان بوشهر افزود: درست هزینه کردن منابع اعتباری جزو برنامه‌های مدیریت استان بوشهر و از عوامل مهم کارآمدی است و چنانچه در هزینه‌کرد اعتبار صرفه‌جویی نشود نشان از نبود برنامه در مدیریت شهری است.

وی همچنین با قدردانی از اقدام شهرداری جم در سرمایه‌گذاری ساخت هتل تاکید کرد شهرداری‌ها باید به دنبال درآمد پایدار برای شهرداری باشند.

گراوند ادامه داد: در برخی شهرداری‌ها تحرک را به عینه می‌توان دید اما در برخی شهرداری‌ها تلاش و تکاپو و تغییرات جدی دیده نمی‌شود.

وی افزود: شهرداران باید به صورت جدی پای پروژه های عمرانی خود باشند و همچنین از فرصت‌های مختلف از جمله تعطیلات ایام سال برای جذب گردشگر بهره ببرند.

گراوند ادامه داد: ورودی شهرها باید به یک مکان جذاب تبدیل و پروژه های این بخش را به صورت جهادی پیش برد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: کار در حوزه عمرانی و مدیریت شهری، زمان نمی‌شناسد و در پروژه‌های شهرداری باید به صورت سه شیفت کار کرد.

گراوند بیان کرد: شهرهایی که میزبان مسافران نوروزی هستند باید از هم اکنون برای میزبانی شایسته از مسافران برنامه‌ریزی لازم انجام دهند.

وی با تاکید بر آماده کردن کمپ‌های نوروزی بیان کرد: از هم اکنون باید نسبت به ساماندهی و تکمیل کمپ‌های نوروزی برای حضور مسافران نوروزی اقدام کرد.

استاندار بوشهر گفت: با مدیریت حوزه معاونت عمرانی عملکرد شهرداران استان مورد ارزیابی قرار گیرد و پاداش لازم برای شهرداری‌های موفق در نظر گرفته می‌شود.

گراوند بیان کرد: استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌ها نیز باید در دستور کار شهرداران قرار گیرد و با همکاری اداره‌کل استاندارد نسبت به استانداردسازی آن اقدام شود.

وی افزود: تعامل با شوراهای شهر در دستور کار شهرداران باید اما این به معنی انجام امور خارج از ضوابط قانونی نیست.

گراوند اظهار داشت: شهرداری ها همکاری خوبی با دستگاه های خدمات رسان در شهر بوشهر دارند و انتظار است دستگاه‌های خدمات رسان هم همکاری لازم با شهرداری داشته باشند.

استاندار بوشهر گفت: استقرار سیستم فناوری برای شفافیت در مورد مالی و سالم سازی فعالیت در شهرداری‌ها ضروری است.

وی ادامه داد:استخدام نیرو بدون ضابطه و توجه به مقررات در شهرداری ها ممنوع است و این موضوع توسط معاونت عمرانی استانداری رصد می‌شود.

گراوند یادآور شد: این اقدام در راستای کمک به شهرداری ها انجام می شود زیرا حجم بالای نیروی انسانی از مشکلات شهرداری‌ها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.