استاندار بوشهر روز جمعه در بازدید از روند اجرای طرح‌های زیرساختی در پارک ساحلی و دریایی لیان بوشهر  بر

تخصیص اعتبارات از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی برای توسعه زیرساخت‌ها در این پارک تاکید کرد.

عبدالکریم گراوند اظهار کرد: ساحل زیبا و طولانی استان بوشهر ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های گردشگری، اقتصادی و فناوری فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: گردشگری و تفریح‌های دریایی یکی از اولویت‌های استان بوشهر است که در این راستا طرح‌های مهمی در مناطق مختلف استان بوشهر طراحی شده است.
استاندار بوشهر گفت: پارک لیان در کنار ساحل خلیج فارس از ظرفیت بالایی در عرصه گردشگری دریایی برخوردار است و با داشتن امکانات و زیرساخت‌های لازم می‌تواند به یک منطقه توریستی زیبا تبدیل شود.
گراوند یادآور شد: قرار گرفتن پارک لیان در بخش جنوبی ساحل شهر بوشهر می‌تواند در رونق بخشی مناطق جنوبی و اشتغال‌زایی تاثیرگذار باشد.
استاندار بوشهر همچنین بر ضرورت سرعت بخشی در اجرای طرح آبرسانی و تامین زیرساختهای رفاهی و تفریحی در پارک گردشگری ساحلی لیان تاکید کرد.

گراوند گفت: اجرای پروژه‌های این چنینی از خواسته‌های به‌حق مردم است و پیمانکار باید بدون هیچ دغدغه ای با تمام توان و با سرعت و کیفیت لازم پروژه را به پیش ببرد.

وی افزود: اجرای چنین پروژه‌هایی می‌تواند در ایجاد نشاط اجتماعی، سرزندگی و امید تاثیرگذار باشد و این آمادگی وجود دارد تا با تخصیص اعتبار لازم ضمن افزایش طرح‌های عمرانی و پیشرفت و توسعه شهر حمایت لازم را از شهرداری انجام دهیم.

عملیات اجرایی احداث فاز نخست پارک ساحلی لیان بوشهر تیرماه  سالجاری با ۸۱ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

این پروژه شامل ۲ هزار و ۸۰۰ مترمکعب زیرسازی، چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع  خاکبرداری و  پنج هزار و ۳۰۰ مترمربع فرش کف با سنگ لاشه است.

اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی، هشت چشمه سرویس بهداشتی، ۶ هزار مترمربع فضای سبز، ۱۰۲ نیمکت، سه آلاچیق و یکهزار و ۸۰۰ متر سنگ تراورتن به مساحت یکهزار و ۸۰۰ مترمربع از مشخصه‌های فنی پارک ساحلی لیان است.

۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.