به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد صبح شنبه در دیدار با مدیران منطقه پارس جنوبی اظهار داشت: حمایت‌های سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بویژه کمک‌های بهداشتی در خصوص پیشگیری از کرونا ستودنی است.

وی اضافه کرد: هدف از تعامل دوجانبه میان مسئولان جوامع پیرامونی و صنعت نفت پیشرفت کشور است و ارتباط صحیح و دو سویه میان مسئولان شهرستان کنگان در تسریع پیشرفت پروژه‌های صنعت نفت از اهمیت بسزایی برخوردار است و لازم است این ارتباط دو سویه و تعاملی بیش از پیش گسترش یابد.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: مدیریت ارشد منطقه ویژه پارس با مدیریت صحیح منابع و رسیدگی به مطالبات کارگری موفقیت چشمگیری داشته است و موید آن نیز عدم برگزاری تجمعات کارگری در خصوص پرداخت حقوق و معوقات در حوزه شهرستان کنگان بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اهمیت صنعت نفت و پیشرفت این صنعت در کشور بر هیچکس پوشیده نیست و عزم همه مسئولان نیز تسریع در بهره برداری از پروژه‌های صنعت نفت است که این امر جز با همکاری مسئولان منطقه میسر نخواهد بود.

سید پیروز موسوی پیشرفت و آبادانی کشور و منطقه را در گرو پیشرفت صنعت نفت دانست و تاکید کرد: دغدغه مشترک همه مسئولان آبادانی و رونق اقتصادی در کشور است بنابراین ما باید با در نظر گرفتن شرایط موجود و تدابیر لازم از همه امکانات برای رسیدن به این هدف استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: پارس جنوبی که از آن به عنوان بزرگترین میدان گازی جهان یاد می‌شود نقش بسزایی در برنامه ریزی های کلان اقتصادی کشور دارد و همه ما در هر مقام و مسئولیتی که قرار داریم باید در پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای پارس جنوبی تلاش کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.