عبدالعلی ارژنگ روز چهارشنبه در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزود: سالن این مجموعه ورزشی به طور کامل ضدعفونی و آماده‌سازی شده و در اختیار سپاه قرار گرفته است.

وی، در ادامه با اشاره به کنترل مبادی ورودی استان از ابتدای هفته جاری، تصریح کرد: اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است اما به سبب کمبود نیرو در برخی ساعات، کنترل‌ها به طور کامل انجام نمی‌گیرد.

ارژنگ،با اشاره به مطالبات مردم نسبت به کنترل دقیق مبادی ورودی شهرستان، تصریح کرد: انتظار می‌رود با در اختیار قرار دادن امکانات و نیروهای بیشتر این اقدام به نحو مطلوب اجرایی شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد، همچنین از تعطیلی برخی اصناف این استان از ۲۴ اسفند، خاطر نشان کرد: به جز اصنافی که مرتبط با مایحتاج ضروری و کالاهای اساسی مردم است سایر اصناف تعطیل می‌شوند.

ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بیش از ۱۰۰ کشور جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌ و شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.