مظاهر ربیعی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: یک شرکت تولیدی غیرفعال مواد شوینده در بروجن برای تولید محصول خود ۱۵ هزار لیتر مواد اولیه را در ماه‌های قبل خریداری و در کارخانه انبار کرده بود.

وی افزود: در روزهای اخیر با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا و نیاز به همین ماده اولیه برای تولید مواد ضدعفونی، با دستور دادستان بروجن نسبت به توقیف مواد اولیه موجود در انبار این کارخانه غیرفعال و پلمب آن اقدام شد.

ربیعی تصریح کرد: با توجه به فعال نبودن کارخانه و نداشتن توان تولید در این واحد و براساس شرایط حساس کنونی، با نظر دادستان بروجن قرار شد تا این مواد اولیه در اختیار یک واحد تولیدی دیگر گذاشته شود.

وی یادآور شد: به‌همین منظور تمامی ۱۵ هزار لیتر مواد اولیه توقیفی در اختیار کارخانه دیگری قرار داده شد تا نسبت به تولید شوینده و مواد ضدعفونی اقدام کند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجن اظهار داشت: پس از تولید شوینده و مواد ضدعفونی در واحد تولیدی دوم، نسبت به عرضه سریع محصول مورد نظر در بازار اقدام لازم انجام خواهد شد.

وی همچنین گفت: شامگاه دوشنبه یک واحد تولیدی دیگر در بروجن به‌علت نداشتن مجوز تولید پلمب شد.

ربیعی تاکید کرد: این واحد که در حال سپری کردن روند دریافت مجوز تولید مواد شوینده بوده قبل از صدور مجوزهای نهایی نسبت به تولید اقدام کرده بود که پلمب شد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بیش از ۱۰۰ کشور جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.