به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح شنبه در نشست ستاد اشتغال اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است که در استا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی از پرداخت تسهیلات اشتغال و توسعه کارآفرینی به عنوان یک برنامه مهم یاد کرد و افزود: در سال جاری پنج هزار شغل در دو زمینه کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه این میزان شغل معادل ۱۰۷ درصد تحقق برنامه بوده است افزود: ایجاد اشتغال برای مددجویان استان نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: هزار ۳۲۳ مورد از تعداد پنج هزار اشتغال در حوزه کاریابی بوده و ماباقی این مشاغل را در پرداخت تسهیلات اشتغال در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی بوده است.

لطفی الگوهای نوین در زمینه اشتغال‌زایی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت‌های کمیته امداد در این زمینه برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و رسیدن به استقلال معیشتی از مهم‌ترین نیازهای خانواده‌ای مددجوی این نهاد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.