به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان بوشهر تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است و نگاه مدیریت استان به امر پیشگیری جدی است و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه شکست کرونا در خانه ماندن است خاطرنشان کرد: از همه مردم استان بوشهر انتظار می‌رود که به سفر نروند و در خانه بمانند و رسوم و آئین نوروزی را به بعد از عبور از این شرایط موکول کنند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر به نتایج آزمایش‌های جدید کرونا در استان اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه مورد جدیدی از کرونا در استان بوشهر نداشته‌ایم و تا امروز همچنان ۲۱ مورد قطعی بیمار کرونا در استان داریم.

کشمیری از بهبود وضعیت ۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان خبر داد و اضافه کرد: از هشت بیمار بستری در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس چهار بیمار با بهبودی ترخیص و به قرنطینه خانگی منتقل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شکستن زنجیره انتقال کرونا ویروس را یک ضرورت دانست و بیان کرد: بی توجهی ما باعث می‌شود ویروس وارد بدن شود و به این بمیاری مبتلا شویم.

وی تاکید کرد: باید دست‌ها را مرتب شست، فاصله را رعایت کرد، بیماران به موقع به مراکز درمانی مراجعه و کسانی که در ارتباط با بیماران هستند از ماسک استفاده کنند و مردم در خانه بمانند، سفر نروند و خرید را محدود کنند تا از انتقال ویروس پیشگیری شود.

کشمیری تصریح کرد: مردم باید بیماری را جدی بگیرند و تنها در این صورت است که با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌ها می‌توانیم زنجیره انتقال ویروس را در این استان بشکنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.