دکتر سعید کشمیری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از سه بیمار جدیدی که جواب آزمایش آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یکی از آنان خانمی اهل گیلان و ساکن جزیره خارگ است که در زمان حاضر برای ادامه درمان در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بستری است و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

وی بیان کرد: دیگر بیمار جدید نیز همسر فردی است که در روزهای گذشته نمونه آزمایش کرونای وی مثبت شده بود و بستری است و حال عمومی وی خوب است.

کشمیری اضافه کرد: نمونه آزمایش کرونای یکی از کارکنان مراکز بهداشتی درمانی برازجان نیز مثبت اعلام شد و در زمان حاضر مراحل درمانی خود را طی می‌کند و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه مردم آرامش خود را حفظ کنند گفت: به مردم توصیه می‌کنم از سراسیمگی بپرهیزند و به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی که اعلام‌شده است، توجه کنند.

دبیرستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر تاکنون ۹ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص و در قرنطینه خانگی هستند و هشت نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

کشمیری با اشاره به اینکه مهمترین کمک مردم به حوزه سلامت درخانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است اضافه کرد: هم وطنان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا شرکت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل ویروس کرونا خواهشمند است نظام سلامت کشور را همراهی کرده و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.