به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با منتخب مردم دشتستان در مجلس اظهار داشت: تعامل با مردم و نمایندگان مجلس و شوراها را به عنوان یک اصل مهم ممد نظر داریم و از نظرات کارشناسی منتخبان مردم استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه آزمایشگاه تست کرونا در استان بوشهر اه‌اندازی می‌شود خاطرنشان کرد: وسایل حفاظتی مورد نیاز کادر درمانی تأمین و در اختیار آنها قرار گرفته است و تلاش می‌شود کمبودها در سریع‌ترین زمان تأمین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به پیگیری‌های صورت گرفته برای پیشگیری از کرونا در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: موفقیت ما در پیشگیری از این بیماری است و باید کانون اصلی توجهات به سمت پیشگیری باشد و البته در حوزه درمان نیز با تمام توان اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر نسبت به تعطیلی همه مدارس و دانشگاه‌ها، نماز جمعه، نمایشگاه‌ها و جشن‌های مختلفی که طراحی شده بود اقدام کردیم تا بتوانیم از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

کشمیری با اشاره به اینکه اقدامات گسترده‌ای برای اجتماعی‌شدن سلامت در استان بوشهر صورت گرفته است، افزود: سواد سلامت در استان بوشهر افزایش یافته است و مردم به این حوزه نگاه ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که بیماردهی را کم کنیم، تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته شیب شیوع بیماری کم باشد تا بتوانیم به خوبی به بیماران رسیدگی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اختصاص بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر برای رسیدگی به بیماران قطعی کرونا، ادامه داد: هدف ما قطع زنجیره بیماری کرونا در استان بوشهر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.