سید علی پاکنژاد روز چهارشنبه در حاشیه آیین تکریم از مدیر و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا افزود: آسایش و امنیت امروز ما مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است و همه باید در تعظیم و تکریم آنان همت گمارند.

وی یکی از مشکلات بنیاد شهید در شهرستان ها را کمبود نیرو عنوان کرد و ادامه داد: بنیاد شهید استان بوشهر برای تامین نیروهای مورد نیاز در شهرستان کنگان اقدام و اولویت در بکارگیری نیروها را خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشد.

پاکنژاد در باره احداث ساختمان بنیاد شهید شهرستان کنگان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده اداره راه و شهرسازی زمینی در اختیار بنیاد شهید قرار می‌دهد که لازم است ضمن فروش ساختمان کنونی پیگیری برای احداث ساختمان جدید نیز انجام گیرد.

امام جمعه کنگان نیز با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهدا و تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) گفت: جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: امروز کارها و اقدامات صورت گرفته، مسئولیت پذیری عمومی و عزم ملی در مبارزه با ویروس کرونا تجلی ایثار و از خود گذشتگی است.

وی با بیان اینکه استقلال، آزادی، امنیت و آبادانی کشور میراث بزرگ شهدا است گفت: بهترین راه برای پاسداشت شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دفاع از این میراث گرانبها و ولایتمداری به عنوان وصیت همه شهدا است.

امام جمعه کنگان بر لزوم رسیدگی به مشکلات خانواده معظم شاهد و ایثارگر و حسن خلق و سعه صدر در برخورد با این آنان تاکید کرد.

 در این آیین مدیر و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تجلیل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.