احمد لطفی روز سه‌شنبه در نشست با ناظر گمرک‌های استان و مدیرکل گمرک بوشهر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برای هر خانواده ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که امید می‌رود با همکاری مردم نیکوکار این استان محقق شود.

وی بیان کرد: در کنار همکاری خیران حقیقی استان، شاهد همکاری های خوبی از سوی خیران حقوقی در برتامه‌های فقرزدایی استان بوشهر هستیم.

لطفی ادامه داد: وضعیت اقتصادی جامعه هدف کمیته امداد با توجه به گرانی‌های موجود در شرایط مناسبی قرار ندارد و با اعتبار محدود موجود امکان رفع مشکلات آنها بدون کمک‌های مردمی و افراد خیر وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته درچند سال گذشته، خدمات خوب و مناسبی در عرصه‌های مختلف معیشتی، تامین مسکن، پیگیری مسائل درمانی، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش  و تامین جهیزیه نوعروسان انجام شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد بی شماری درخواست در زمینه‌های مختلف به دبیرخانه کمیته امداد استان بوشهر رسید که نشان می‌دهد درصد قابل توجهی از جمعیت استان بوشهر دچار مشکلات و گرفتاری‌هایی هستند.

لطفی بیان کرد: همکاران مجموعه کمیته امداد استان بوشهر، تک به تک این درخواست‌ها را رسیدگی کرده و در حد توان و امکانات موجود و با استفاده از توان خیران زمینه رفع بخشی از مشکلات مردم را فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: به دنبال رایزنی با مدیران دشتگاه‌های اجرایی، خیران خقوقی و حقیقی برای تامین بسته‌ای در قالب کمک معیشت خانواده‌های زیر پوشش برای شب عید این عزیزان هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.