محمدعلی عباسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وجود بیش از 9 هزار و 400 صندوق صدقه در معابر عمومی، ادارات و منازل شهروندان افزود: از ابتدای امسال تاکنون 2 میلیارد و 500 میلیون ریال صدقه از طرف مردم شهرستان تکاب پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه بیش از 700 نفر از خیّران و نیکوکاران تکاب حمایت و اکرام از 180 یتیم را برعهده دارند، بیان کرد: این خیّران امسال بیش از چهار میلیارد و 200 میلیون ریال برای اکرام ایتام به کمیته امداد تکاب کمک کرده اند.
عباسی اظهار کرد: امسال بیش از سه میلیارد و 200 میلیون ریال برای ساخت و بهسازی مسکن 15 خانواده زیر پوشش کمیته امداد تکاب پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد تکاب به 60 نفر از زوج های جوان زیر پوشش این نهاد کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه پرداخت کرده است، گفت: در سال جاری 155 نفر از سرپرستان خانوار زیر پوشش کمیته امداد تکاب با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی این نهاد صاحب شغل پایدار، خودکفا و از چرخه خدمات حمایتی امداد خارج شدند.
رئیس کمیته امداد امام (ره) تکاب با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در این شهرستان همزمان با سراسر کشور گفت: علاوه بر مدارس چهار پایگاه دریافت کمک های مردمی در مناطق مختلف شهر تکاب مستقر شده است.
عباسی اضافه کرد: مردم شهرستان تکاب در جشن نیکوکاری سال گذشته 462 میلیون ریال مشارکت کردند که پیش بینی می شود این میزان امسال به 600 میلیون ریال افزایش یابد.
وی افزود: اکنون 2 هزار و 346 خانوار با جمعیت پنج هزار و 352 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) تکاب هستند که 480 نفر آنها را دانش آموزان و دانشجویان مددجو تشکیل می دهند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093/2093
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.