پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین در این مدت وزش باد جنوبی روی دریا افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت که در پی آن دریا مواج و توفانی پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: روز جمعه نیز سواحل جنوبی استان بوشهر به سبب وزش بادهای شدید شمال غربی دریا مواج خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری همراه با غبار محلی، از اواخر وقت امروز افزایش ابر و وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک، از فردا در برخی نقاط طی ساعاتی رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‏‌شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باید به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت، از عصر امروز در سواحل شمالی و مرکزی بتدریج ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۴ کیلومتر در ساعت و از فردا در سواحل جنوبی با سرعت ۱۴  تا ۳۸ و گاهی بیش از ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی  بتدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‏‌شود.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۳۴ بامداد، مد اول ۰۸:۰۴ ، جزر دوم دریا ۰۹:۲۲ و مد دوم ۱۷:۱۳ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.