محمدرضا انصاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با عبور سامانه بارشی نخست از آسمان استان بوشهر ناپایداری‌های جوی در روزهای پایانی هفته جاری و اوایل هفته آینده در استان افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود طی روزهای پنجشنبه هفته جاری تا یکشنبه آینده آسمان استان بوشهر به تناوب ابری همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق، وزش تند باد لحظه‌ای و در پی آن افزایش ناگهانی ارتفاع موج دریا باشد.

انصاری ادامه داد: از روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی دیگری از سمت جنوب غرب کشور وارد استان می‌شود که اطلاعات تکمیلی در مورد چگونگی و شدت فعالیت این سامانه در روزهای آینده اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط غبار محلی و گاهی گرد و خاک و از فردا افزایش ابر پیش بینی شده‌است.

انصاری بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۶ تا ۴۰ و روی دریا تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و بتدریج ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده‌است.

انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۰۱:۰۵ دقیقه بامداد، جزر اول ۰۹:۴۰، مد دوم ۱۸:۰۲ و جزر دوم ۲۰:۵۰ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.