پیام مساعدی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با این شرایط انتظار است دریانوردان از تردد اجتناب و در صورت ضرورت ایمنی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز با عبور امواج کم دامنه از تراز میانی جو علاوه بر افزایش و رشد ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی به صورت بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد در نیمه شمالی استان دور از انتظار نخواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و طی ظهر امروز تا اوایل امشب در برخی نقاط نیمه شمالی استان ابری با احتمال بارش پراکنده و رعد و برق و گاهی وزش باد و فردا آسمان صاف همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ و در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان در بعد از ظهر گاهی تا ۴۲ و فردا در همه نقاط استان ۱۶ تا ۴۰ و روی دریا تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ و فردا ۶۰ تا ۱۲۰ بتدریج از ظهر فردا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده‌است.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۰۰:۲۰ دقیقه بامداد ، جزر اول ۰۸:۳۵، مد دوم  ۱۷:۳۰ و جزر دوم  ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.