پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مطابق انتظار از امروز با تقویت سامانه ناپایدار جو پوشش ابر در سطح استان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا ابتدای روز سه شنبه به تناوب افزایش ابر، وقوع وزش باد شدید و تلاطم دریا، در برخی نقاط (بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی استان و بر روی دریا) رگبار پراکنده باران، رعد و برق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ از پدیده‌های غالب در این مناطق باشد.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد، طی ساعت‌هایی افزایش ابر و در برخی ساعت‌ها در مناطق شمالی و مرکزی استان و روی دریا رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندباد و گردوخاک پیش‌بینی شده‌است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال شرقی تا جنوب شرقی گاهی جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از امشب در مناطق شمالی و مرکزی در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۴ و گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌‎بینی می‌شود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی در برخی ساعت‌ها ۶۰ تا ۱۲۰ و از امشب گاهی بیش از ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی گفت:فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۰۰ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۷:۰۸ ، جزر دوم دریا ساعت ۱۳:۱۹ و مد دوم دریا ساعت ۱۹:۴۹ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.