عبدالکریم گراوند با صدور پیامی افزود: این حضور پرشور نشان داد که همه سختی ها و تنگناها که دشمنان ایران اسلامی از مدت‌ها قبل بر کشور تحمیل کردند، نتوانسته بر عزم و اراده استوار مردم در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی خللی وارد کند.

وی بیان کرد: بی شک درک و شعور بالای سیاسی مردم و همچنین شوری که شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین آحاد ملت ایران ایجاد کرد، سبب شد تا یکبار دیگر وحدت، همدلی و حضور شکوهمند مردم را در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد باشیم. 

گراوند اظهارداشت: این حضور ارزشمند و این راهپیمایی بزرگ برای دوستداران انقلاب اسلامی مایه امید و خوشحالی و برای دشمنان مایه یاس و ناامیدی خواهد بود و بدون شک باعث افزایش اقتدار ملی و امنیت بیشتر و اعتبار جهانی ایران خواهد شد. 

استاندار بوشهر خطاب به مردم این استان یادآورشد: در این رابطه وظیفه خود می دانم به پاس حضور ارزشمندتان مراتب تقدیر، تجلیل و سپاسگزاری خود را اعلام کنم، امید که شاهد شکوفایی بیشتر و به ثمر نشستن درخت تناور انقلاب اسلامی با استمرار حضور شما در عرصه های مختلف بویژه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.