به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری سنندج منوچهر فخری افزود: پس از سالها از پیروزی انقلاب اسلامی ایران روزها و رویدادهای مختلفی بوده که هنوز هم در اذهان مردم ایران اسلامی باقی مانده است.
او بیان کرد: روزهای نظیر 12 بهمن سال 57 و یا 22 بهمن همان سال روزهایی است که هر ایرانی با عزت و غرور از آن یاد می کند.
وی گفت : روز 12 فروردین سال 58 یکی دیگر از این روزها است که بنام روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده روزی که جزو یکی از ماندگار ترین روزهای تاریخ انقلاب است.
دکتر فخری افزود : حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رای در روز 12 فروردین سال 58 و آری گفتن به شعاری که در مبارزات با رژیم طاغوت یعنی جمهوری اسلامی سر می دادند هنوز هم جزء تاریخی ترین رویدادهای انقلاب است.
وی تصریح کرد : به تعبیر امام راحل (ره) روز 12 فروردین سال 58 روزی بود که کاخ 2500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید.
شهردار سنندج تاکید : مردم هنوز هم به عهد و پیمانی که در روز 12 فروردین سال 58 بسته اند وفادارند و پس از این روز مردم حماسه های ماندگاری فراوانی را نظیر حماسه 9دی سال 88 خلق نمودند.
دکتر فخری نقش مردم را در تمامی دوران ها و رویدادهای انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت دانست و افزود : مردم همیشه و در همه حال یار و یاور نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی خاطر نشان کرد : هرساله قبل از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و یا هر بار قبل از برگزاری انتخابات رسانه های کشورهایی نظیر امریکا ، انگلیس و هزاران شبکه تلویزیونی دیگر با هزینه های سرسام آوری قصد مایوس کردن مردم را دارند ولی غافل از این هستندکه مردم خود نهال انقلاب اسلامی را کاشتند و پرورش دادند.
1904
خبرنگار و انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.