به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اعلمی‌نژاد دوشنبه شب در مراسم دهه فجر بوشهر اظهار داشت: در بهمن سال ۵۷ با توجه به ظلم و ستم شاهنشاهی موجب شد تا جوانان با شور انقلابی به پا خواسته و به خیابان‌ها بیایند و بر نظام ظلم و ستم شاهنشاهی غلبه کنند.

عبدالکریم اعلمی نژاد ادامه داد: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان ایران نیز پای آمریکا را از ایران بیرون و آنها را در جهان رسوا کردند.

اعلمی نژاد با اشاره به حضور جوانان در عرصه علم و دانش خاطرنشان کرد: جوانان امروز ادامه دهنده راه جوانان انقلابی سال ۵۷ هستند و جوانان امروز با ارتقا بخشیدن در رشته‌های علمی پژوهشی و بینش سیاسی نیز انقلاب را به اقصی نقاط جهان معرفی کردند و در سطح جهان خود را نشان دادند.

وی افزود: اگرچه بعضی فکر دیگری می‌کنند و شور انقلابی ندارند ولی ملت ایران بخصوص جوانان با حضور در مراسم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که هیچ توطئه‌ای و فتنه‌ای نمی‌تواند ما را از انقلاب و ولایت جدا کند و ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده تصریح کرد: جوانان با پیشرفت‌های علمی خود توانستند رتبه‌های اول تا چهارم علمی پژوهشی را در جهان به دست آورند و نشان دادند که می‌توانند آینده ایران را به جلو پیش برده و در مقابل دشمنان نظام قد علم کنند.

وی بیان داشت: روز ۲۲ بهمن همان طور که امام و مقام معظم رهبری فرمودند، یکی از یوم الله‌های هستند که در تاریخ بشریت ثبت و ضبط خواهد شد و بنده تاکید می‌کنم که ۲۲ بهمن‌های گذشته نیز نه تنها در تغییر منش و تفکر و روش زندگی ملت تأثیرگذار بوده بلکه در تغییر سبک زندگی تمامی مردم جهان تأثیرگذار بوده است.

اعلمی نژاد گفت: این پیروزی انقلاب اسلامی زلزله‌ای در درون صهیونیسم به وجود آورده و ۲۲ بهمن سال ۹۸ زلزله‌ای تاریخی دیگر برای دولت غاصب صهیونیسم و امریکای پلید می‌باشد و برای استکبار آن روز نیز روزهای خواری آنها بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.