به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در جمع مردم شهرستان جم با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: طرح‌های مهمی در ایام دهه فجر در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح‌شده است.

وی تصریح کرد: در این ایام ۵۷ پروژه اقتصادی بااعتبار ۸۰۴ میلیارد ریال و ۶۱۴ پروژه عمرانی با ۷ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح‌شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در دهه فجر با ۹۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان جم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد گفت: در دهه فجر ۹۹ پروژه عمرانی با ۹۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان جم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

گراوند افزود: از این تعداد ۸۳ پروژه با ۵۱ میلیارد تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با ۴۰ میلیارد تومان عملیات آن در شهرستان جم اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ۸۵ درصد اعتبارات افتتاح و ۱۵ درصد دیگر مربوط به آغاز عملیات اجرایی است بیان کرد: در مجموع در شهرستان دیر شاهد افتتاح ۸۸ پروژه با ۸۱ میلیارد تومان پروژه و آغاز ساخت ۹ پروژه با ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هستیم.

گراوند با اشاره به طرح‌های گازرسانی خاطرنشان کرد: ۳ پروژه گازرسانی با ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان جم افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر طرح‌های عمرانی، تولیدی و اقتصادی اجرا و افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها در همه بخش‌ها افزایش‌یافته در دهه مبارک فجر ۹۶۰ میلیارد ریال پروژه در دیر مورد بهره‌برداری قرارگرفته و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.