به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر پیش از ظهر جمعه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شماری از طرح عمرانی شهرستان دیلم اظهار داشت: مجموع پروژه‌های اجرایی و افتتاحی استان در ایام دهه فجر افزون بر ۱,۲۰۰ میلیارد تومان است.

عبدالکریم گراوند افزود: در این ایام ۶۷۱ پروژه بااعتبار ۸۵۶ میلیارد تومان در همه حوزه‌ها افتتاح و ۸۳ پروژه عمرانی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

وی از افتتاح پایگاه جستجو و امداد نجات دریایی دیلم خبر داد و بیان کرد: این پروژه با ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و فعالیت شناور جستجو و نجات دریایی دیلم با ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

گراوند با قدردانی از همدلی بین شورا و دهیاری‌های دیلم گفت: در روستای عامری طی دو سال گذشته با همدلی و تلاش شورا و دهیاری ۳۰ هزار مترمربع آسفالت معابر انجام‌شده درحالی‌که تا پیش از آن درمجموع ۴۰ هزار مترمربع آسفالت شده بود و این نشان از همدلی و انسجام بین شورا و دهیاری است که پیامی است برای شوراهای شهری و شهرداری‌ها که با همدلی می‌توان کارهای بزرگ کرد.

وی با اشاره به افتتاح طرح فاضلاب منطقه ساحلی دیلم گفت: این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر با ۹۳ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

گراوند با اشاره به افتتاح سه طرح روستای عامری بندر دیلم خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل چمن مصنوعی با ۳.۵ میلیارد ریال، آسفالت معابر با ۸۰۰ میلیون تومان و پارک محله‌ای با ۱۱۵ میلیون تومان است که به بهره‌برداری رسید

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: افتتاح بوستان شهدای امام حسن با ۷۵ میلیارد ریال و رونمایی از المان شهدای گمنام با ۲۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های بندر دیلم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.