میشو کریستیچویچ روز پنج‎شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نساجی مازندران افزود: فردا به تلاش بیشتر نیاز داریم، چون تاکنون هیچکدام از بازی‌های داخل خانه را نتوانسته‌ایم پیروز شویم.

وی بیان کرد: شاهین در هفته گذشته برابر پیکان نتیجه خوبی گرفته و اکنون در تلاش است تا این روند را همچنان ادامه دهد.

کریستچوویچ ادامه داد: مالکی و غلامعلی‌تبار نیز پس از یک بازی محرومیت به تمرین‎های تیم اضافه شدند برای بازی با پیکان تمام بازیکنان آماده هستند.

وی درباره حمایت هواداران شاهین از این تیم و اینکه تیمش دو بازی پیاپی در خانه دارد اظهار داشت: با تلاش زیاد بازیکنان و حمایت مضاعف هواداران است که می‌توان کارهای بزرگ را انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر یادآور شد: از کمک‌هایی که در شهر بوشهر به ما انجام می‌شود راضی هستم و پرداختی به بازیکنان نیز بخوبی صورت گرفته است.

ویادامه داد: باید بتوانیم با در نظر گرفتن پاداش انگیزه بازیکنان را بالاتر ببریم و این را می‌توانم بگویم که بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا شاهین در لیگ برتر بماند.

کریستیچوویچ در خصوص مشکلات تیمش گفت: فقط می‌توانم بگویم یکی از مشکلات شاهین شهرداری این بوده که در ۱۴ روز اخیر فقط یک بار اجازه دادند در زمین اصلی تمرین کنیم.

وی گفت: نمی‌دانم چرا این اجازه را به ما نمی‌دهند و بازیکنان ما به دلیل زمین سفتی که شهرداری دارد، مشکل بزرگ برای تمرین دارند که امیدوارم بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

وی در ارتباط با بازیکنان تازه جذب شده به تیم شاهین نیز اظهار کرد: آنها گرچه دیر به ما اضافه شده‌اند اما با آمدن آنها سطح تیم تغییر کرده که این مهم در بازی با پیکان به خوبی مشهود بود.

کریستیچوویچ ادامه داد: در این چند هفته تغییرات را احساس کردیم و باید بگویم مقابل پیکان تیم خوب بازی کرد.

شاهین بوشهر اکنون با ۱۰ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم روز جمعه هفته جاری به مصاف نساجی مازندران می‎رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.