ابراهیم صادقی جمعه شب در کنفرانس خبری پس از بازی با نساجی در قائمشهر افزود : تیم ما پیش از این در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر بازی خوبی انجام می داد ، ولی نتیجه خوبی نمی گرفتیم ولی این بار با بردی که امروز داشتیم امید ما برای بازی های آینده بیشتر شده است.
وی ادامه داد : جوانان تیم ما آینده فوتبال ایران و تیم ملی محسوب می شوند و هر چه بهتر شوند ، فوتبال ما نیز غنی تر خواهد شد و امیدواریم که این روند برد را بتوانیم در بازی های آینده نیز تکرار کنیم.
صادقی اظهار داشت : بازی برابر نساجی آن هم در حضور هواداران پرشمارش در زمین خانگی این تیم شانس بزرگی برای تیم ما بود که با تلاش بازیکنان جوان ما به دست آمده است.
سرمربی تیم ساپیای تهران با قدردانی از هواداران نساجی ، افزود : با این که ما بازی را در زمین خانگی نساجی در قائمشهر با پیروزی پشت سر گذاشتیم ، ولی هیچ عکس العمل منفی از ناحیه تماشاگران و هواداران نساجی مشاهده نکردیم که این نشان می دهد تیم بزرگ نساجی، تماشاگران بزرگی نیز دارد که با ادب و اخلاق تنها تیم خود را تشویق کردند.

وی با تاکید بر این که هواداران تیم نساجی افتحار و نمونه در سطح کشور هستند ، گفت : البته از مازندرانی ها جز این هم انتظار نمی رود و آنها همیشه در میزبانی سرآمد کشور بوده اند.
تیم سایپا تهران در هفته هیجدهم رقابت های لیگ برتر در برابر نساجی در قائمشهر با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید و با ۱۹ امتیاز به رده یازدهم جدول این رقابت ها صعود کرد و یک پله پایین تر از نساجی قرار گرفت.
سایپا بازی رفت را در زمین خانگی اش در تهران در نیم فصل اول با نتیجه چهار بر صفر به نساجی واگذار کرده بود.

نساجی نیز با باخت امروز از ۱۸ بازی ۱۹ امتیاز کسب کرده در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.