فاطمه کرمپور ‌سه‌شنبه شب در آیین افتتاحیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در بوشهر افزود: این جشنواره بزرگ‌ترین گردهمایی سینماگران است و حیات چهار دهه از جشنواره فیلم فجر نشان از جایگاه و علاقه مردم به این بخش از برنامه‌های دهه مبارک فجر دارد. 
وی بیان کرد: امسال پنجمین سالی است که فیلم‌های منتخب جشنواره فجر در استان بوشهر اکران می‌شود که علاقمندان به حوزه فیلم و سینما باید از این فرصت استفاده بهینه را ببرند.   
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ۱۸ فیلم برگزیده جشنواره امسال در بوشهر روی پرده می رود، افزود: از این شمار پنج فیلم در بخش سیمرغ و پروانه‌ها و ۱۳ فیلم از بخش اصلی جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.  
کرمپوربیان کرد: با ظرفیت و توانایی خوب هنرمندان بخش سینمای استان بوشهر امید است در سال‌های آینده شاهد حضور آثار آنها در جشنواره‌های بعدی باشیم.
وی افزود:  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن‌های فرهنگی و هنری همواره از هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر حمایت کرده‌اند و این مهم را یکی از رسالت‌های ویژه خود برای ارتقای سطح این حوزه در جامعه می‌داند. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: نشست های نقد و بررسی پس از اکران فیلم‌ها با حضور استادان برجسته سینما در سالن سینما شهید آوینی بوشهر برگزار می‌شود. 
اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در سینما شهید آوینی بوشهر انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.