به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، سید حسین سیدزاده، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در گفت وگو با حجت الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ضمن ابراز همدردی با سیل‌زدگان این استان، حمایت این صندوق از هنرمندان مناطق سیل زده را اعلام کرد.
وی بیان کرد: صندوق اعتباری هنر در کنار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آسیب‌دیده در سیل اخیر، خواهد بود و با توجه به امکانات صندوق در راستای تأمین خسارات عمل خواهد کرد.
سیدزاده افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته متاسفانه بیش از 200 فعال فرهنگی و هنری در شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، دلفان، کوهدشت، معمولان، دورود از این حادثه متحمل خسارات فراوان شده‌اند. سعی ما براین است از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و فرید رحمتی، نماینده صندوق در این استان، هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران آسیب دیده از این حادثه را شناسایی و به صورت همه جانبه حمایت کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ضمن تقدیر از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: این اداره کل حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند و در این راستا تمام تلاش و پیگیری های لازم را صورت خواهد داد.
9211/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.