عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در دومین روز از گرامیداشت دهه فجر در سفر به شهرستان تنگستان و افتتاح چند طرح عمرانی در روستای شورکی این شهرستان افزود: مشاور امنیت ملی آمریکا سال گذشته اعلام کرده بود "ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نمی‌بیند" اما به کوری چشم آمریکا نه تنها در سال گذشته بلکه امروز نیز این سالگرد را با اقتدار در کشور گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: کسانی که گفتند "مردم از نظام فاصله گرفته‌اند" امروز شاهد باشند ملت ایران راه امام و شهیدان را ادامه می‌دهند و آبادانی کشور با قدرت ادامه می‌یابد.

گراوند ادامه داد: با وجود شرایط سخت کشور از نظر مالی اما با تلاش جهادی مدیران و پشتیبانی مردم روند پیشرفت و توسعه، عمران و آبادانی کشور متوقف نشده و با قدرت ادامه دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به احداث واحدهای مسکونی محرومان با همت کمیته امداد و استانداری بوشهر گفت: امسال ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در نیمه نخست سال احداث و واگذار شد و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در دهه فجر امسال به محرومان استان واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: این برای ما افتخار است که نظام جمهوری اسلامی با وجود مشکلات متعدد اما محرومان را فراموش نکرده‌است.

گراوند با قدردانی از شورا و دهیاری روستای شورکی گفت: شوراهای روستا از برخی شوراهای شهر در استان بوشهر عملکرد موفق‌تری داشته‌است و شاهد فضای همدلی بیشتری در روستاها هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.