ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: طرح معامله قرن توطئه شیطانی آمریکایی و اسرائیلی و کاملا محکوم است و باید همچون پیمان نامه‌ای که مشرکان علیه پیامبر(ص) نوشتند و موریانه آن را خورد، این طرح را خنثی کرده و از بین برد.
وی یادآور شد: این طرح در واقع نقض حقوق مسلمانان و گرفتن سرزمین‌های آنهاست بنابراین مسلمانان نباید در برابر این توطئه سکوت کنند و وظیفه تک تک آنها مقابله و مخالفت با طرح توطئه‌آمیز معامله قرن است.  
ماموستا رستمی با بیان اینکه قدس قبله اول مسلمانان و متعلق به جهان اسلام است و این طرح ظالمانه و جنایتکارانه را محکوم می‌کنیم، افزود: آمریکا و اسراییل غاصب باید بدانند نمی‌توانند به خواست خود برای جوامع اسلامی طرح ریزی کرده و ثروت‌های آنها را غارت کنند.
خطیب جمعه سنندج با اشاره به اینکه اسلام عظیم است و هیچکس نمی‌تواند علیه آن قد علم کند، اضافه کرد: اسلام به خواست خداوند متعال و اتحاد مسلمانان در مقابل دشمنان خود پیروز است و تاریخ برتری این دین را ثابت کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب دروازه علم، محبت و دانش را گشود و نویدی به محرومان و آزادیخواهان جهان داد و باید از فرصت این ایام برای بازگویی خدمات و عماکرد نظام اسلامی به مردم بویژه در مناطق محروم همه بویژه مسوولان تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.