کامیار میرزایی روز پنجشنبه در اولین جلسه برنامه ریزی ویژه گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: در این ایام مبارک، بیش از ۱۶۰ برنامه شامل ۴۱ برنامه شاخص و ویژه برگزار می‌شود و ۱۲ کمیته ویژه نیز تشکیل شده است.

فرماندار سروآباد بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: با توجه به شهادت مظلومانه سردار سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار و آشکار شدن دشمنی آمریکا با ملت ایران، حضور باشکوه مسئولان در کنار مردم در این برنامه‌ها یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از ویژگی مهم برگزاری برنامه های دهه فجر تببین گام دوم انقلاب است که این مهم به صورت ویژه باید در دستور کار کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر قرار گیرد.

میرزایی با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، جان باختن عزاداران کرمانی در مراسم خاکسپاری شهید سلیمانی، جان باختن مسافران هواپیما و همچنین تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط اتوبوس مسافربری به دره گفت: سپاه پاسداران سیلی محکمی به آمریکای جنایتکار زد تا ثابت کند ملت ایران انتقام سختی از جنایتکاران و تروریست‌های جهان خواهند گرفت.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.